Fright Night - Club B.

Woensdag 20 september 2017

Club B. Voor de jeugd van tegenwoordig
Op zondag 5 juni jl., tijdens de dag van het Kasteel, was het letterlijk de kick-off van Club B.! Jeugd tussen 10 en 16 jaar konden de strijd met elkaar aangaan met bubblefootball: in grote plastic opgeblazen ballen kruipen en proberen te scoren bij de tegenpartij. Door het rollen, tollen, het botsen en over de kop gaan stond Club B. garant voor spektakel, hilarische momenten en vele lachende gezichten in een zonnige Kasteeltuin.

Seizoen 2017-2018
Komend seizoen heeft Club B. drie uitdagende activiteiten op het programma staan, te beginnen met Fright Night. Op vrijdag 27 oktober vanaf 17.00 wordt het griezelen op de zolder van het Kasteel want Club B. helpt jou om goed voor de nacht te komen tijdens Halloween. Je leert tijdens een workshop bloederige wonden, uitpuilende ogen en griezelige littekens te maken zodat je iedereen de stuipen op het lijf kan jagen. Aansluitend wordt er een griezelige film gedraaid. Kaarten koop je hier. Inloop 16.45 uur. Kom met een gevulde buik.

Op zondag 11 februari van 13.00 tot 17.00 uur wordt er een retro gamemiddag georganiseerd met speelautomaten en op zondag 3 juni van 13.00 tot 17.00 uur staat er een Wipe Out parcours klaar.
Houd website, facebook en twitter in de gaten voor het laatste nieuws.

Deel deze pagina:
Delen op Twitter Delen op Facebook Delen op Linkedin Delen op Google+