13-05-2021 Muziek op Rhoon verplaatst naar 25 juni 2022

Gezien de huidige situatie en onzekere vooruitzichten voor de komende weken moeten we met pijn in ons hart Muziek op Rhoon opnieuw een jaar verplaatsen. Deze beslissing kunnen we helaas niet meer verder voor ons uitschuiven. We moeten onze bezoekers, artiesten, vrijwilligers en leveranciers duidelijkheid geven.  We willen een festival zonder anderhalve meter regel en zonder mondkapjes. Daar kunnen we op dit moment geen zekerheid over krijgen. Meer dan 80% van de kaarten zijn reeds verkocht, dus een festival met een beperkt aantal bezoekers is voor ons ook geen optie.

Verplaatsen
We hebben serieus naar alternatieven gekeken zoals het verplaatsen van het festival naar later in de zomer maar dit was om meerdere redenen niet haalbaar. Nu zijn we volop bezig om waar mogelijk de geprogrammeerde acts mee te nemen naar 25 juni 2022. We doen er alles aan om een fantastisch programma in 2022 neer te zetten en als de acts waar we nu mee in gesprek zijn door gaan dan mag je de 2022 editie zeker niet missen!

Tickets
We willen iedereen die in 2020 heeft gekozen om het ticket te houden en iedereen die tot nu weer tickets heeft gekocht, bedanken voor jullie vertrouwen en hopen dat jullie nog een jaar geduld willen en kunnen hebben.
Reeds gekochte tickets blijven geldig voor de nieuwe datum, daar hoef je verder niets voor te doen.  Hou onze website in de gaten voor details en updates: www.muziekoprhoon.nl

We hopen iedereen op 25 juni 2022 te mogen begroeten voor de volgende editie van Muziek op Rhoon!

Met muzikale groet,
Muziek op Rhoon