Virtuele rondleiding

Tijdens een rondleiding door het Kasteel van Rhoon vertelt de gids voor welke functies de vertrekken in vervlogen tijden dienden, hoe de vroegere kasteelbewoners leefden en meer boeiende en verrassende kasteelverhalen.
Deelname is €2,50- en de rondleiding duurt ongeveer een uur. Kaartjes zijn hier te bestellen: www.stichting-kasteelvanrhoon.nl/agenda/programma

De fysieke rondleidingen in het kasteel zijn er niet dagelijks, maar worden lang van tevoren geprogrammeerd door de commissie Rondleidingen. Het is natuurlijk niet zeker dat die datum u dan ook past.
Wat wij wel kunnen aanbieden is een virtuele rondleiding, zoals eerder gemaakt door Johan Boonstoppel en Aart de Jong voor de Dag van het Kasteel.

Er is een aantal rondleidingen op beeld gezet voor een "virtuele toer" welke u hier kunt terugkijken:
Verder neemt Netty Wermeester (vrijwilliger bij het Zuid-Hollands Landschap) u mee voor een rondleiding door de Kasteelgaarde:

Virtuele Audiotour - Waterwandeling
De organisatie Dag van het Kasteel heeft, met de input van "onze" Johan Boonstoppel in zijn layer versie 2021, ook een virtuele Audiotour gemaakt, een Waterwandeling, die u langs alle plekken rond het Kasteel leidt.
Waterwandeling: www.izi.travel/nl/ac21-waterwandeling-kasteel-van-rhoon/nl

Meer video's zien over het Kasteel of de activiteiten die daar georganiseerd worden?
Zie ons YouTube account: www.youtube.com/@stichtingkasteelvanrhoon