02-01-2022 Concert Brückner Quartet uitgesteld

Door de aangescherpte COVID-19 maatregelen en de onzekerheid m.b.t. het eventueel verlengen van de strengere lock-down t/m 14 januari ’22 zien wij ons helaas genoodzaakt de eerste kamermuziek uitvoering van het nieuwe jaar, het Brückner Quartet op 16 januari, uit te stellen tot een nadere datum.

Een nieuwe datum voor dit unieke concert is nog niet bekend maar na afstemming met de uitvoerende musici en de beschikbare datums zal dit  op de site worden vermeld zodra hier meer duidelijkheid over is.

We vertrouwen op uw begrip hiervoor en hopen u in de loop van dit nieuwe culturele jaar onder betere omstandigheden wel te kunnen verwelkomen op ons mooie Kasteel van Rhoon