20-03-2023 Vrijwilligers gezocht

Eindelijk zijn de activiteiten in het kasteel weer in volle gang! Cabaret- en kindervoorstellingen, exposities, rondleidingen en concerten, alles kan en mag weer. De vrijwilligers hebben er zin in en zijn al druk bezig met het volgende culturele jaar.

Maar nu iedereen weer druk bezig is met organiseren van activiteiten, merken we dat we meer handen nodig hebben. De stichting zoekt daarom enthousiaste vrijwilligers die zich in willen zetten voor het kasteel. Waar hebben we hulp bij nodig?
  • Een nieuwe cabaret commissie. De huidige commissie heeft het een lange tijd gedaan en vindt dat het tijd is voor een frisse wind. Daarom heeft de gehele commissie besloten om voor de nieuwe culturele kalender afscheid te nemen. We zoeken daarom een hele nieuwe commissie. Vind je het leuk om een geheel nieuw cabaret programma op te zetten? Dan kan je terecht bij deze commissie.
  • De expositie commissie is op zoek naar een commissielid . Heb je ervaring met het maken van tentoonstellingen? Of ben je geïnteresseerd in kunst en denk je dat je een aanvulling kan zijn bij de commissie, meld je dan aan.
  • De stichting heeft een grote collectie kunst en meubels in beheer. We zijn op zoek naar iemand die het leuk vindt om al deze werken te beschrijven en te kijken hoe we de collectie het beste kunnen conserveren. We zoeken hiervoor iemand met ervaring met onderzoek en de omgang met kunstvoorwerpen.
  • Op de Klokkezolder hebben we een gezellige bar voor onze vrijwilligersborrels, maar ook om drankjes te schenken tijdens de pauzes van voorstellingen. Heb je barervaring of vind je het gezellig om achter de bar te staan? Dan zijn we op zoek naar jou!
Ook zijn we altijd op zoek naar nieuwe ideeën en mogelijkheden voor het kasteel. Heb je goede ideeën voor het kasteel en wil je die delen? Meld je dan aan voor de brainstormgroep.

Interesse in één of meerdere vrijwilligersfuncties en wil je deel uitmaken van een gezellige vrijwilligersgroep in het historische kasteel? Geef je dan op door een mail te sturen VIA DEZE LINK