26-01-2024 Nieuwe datum Pieter Jouke 14 maart 2024

NIEUWE DATUM CABARETVOORSTELLING PIETER JOUKE
Nadat door onvoorziene omstandigheden deze voorstelling op donderdag 23 november moest worden uitgesteld hebben wij verheugend nieuws, namelijk een nieuwe speeldatum : 14 maart 2024.
Mocht deze datum u schikken, hoeft u verder niets te doen maar gewoon met uw kaartje naar deze  voorstelling komen. Mocht de datum u onverhoopt niet schikken dan kunt u gebruik maken van de eerder aangekondigde restitutieregeling. Graag een mail met uw naam, reserveringsnummer en bedrag naar penningmeester@stichting-kasteelvanrhoon.nl en het aankoopbedrag wordt z.s.m. teruggestort. De vrijgekomen plaatsen zullen ook weer in de verkoop gaan, dus mocht er belangstelling zijn dan kunt u weer toegangskaarten aanschaffen voor deze voorstelling die dan uit de "try-out” fase is omdat de première op 18 januari 2024 staat gepland. Meer info en kaarten: https://www.stichting-kasteelvanrhoon.nl/agenda/programma/pieter-jouke