Afgelasting evenementen maart

Vrijdag 13 maart 2020

In verband met aangescherpte (Coronavirus) maatregelen vanuit het kabinet zijn wij helaas genoodzaakt de geplande voorstellingen in de maand maart af te gelasten.

Voor de voorstellingen Aadje Piraatje, op 15 maart, de Cabaretvoorstelling HUN-Alles is wel, op 19 maart en  het Lezersfestival op 14 maart kunt u het geld terugkrijgen. Stuurt u  daarvoor een e-mail naar refund@stichting-kasteelvanrhoon.nl onder vermelding van uw e-ticketnummer en wij zorgen voor terugbetaling van de kosten van uw ticket. Vergeet niet uw bankrekeningnummer te vermelden.

Voor de aflevering van Blues op Zondag van 15 maart welke ook is afgelast, kijkt u op de website van Muziek op Rhoon https://www.muziekoprhoon.nl/

Als u een ticket heeft gekocht bij onze fysieke verkooppunten in Rhoon (Wijnhuis en ThéCafé) meldt u zich dan bij het Wijnhuis of het ThéCafé en u krijgt tegen inlevering van uw ticket uw geld terug.

Masterlinks Internet Solutions 2020