Uitstel Kerstvoorstelling Kinderkasteel

Maandag 30 november 2020

Helaas hebben we, in goed overleg met de uitvoerende artiesten, moeten besluiten om ook deze voorstelling van zondag 13 december te verplaatsen naar volgend jaar.  We hebben nog steeds te maken met restricties vanwege COVID-19, het is niet zeker dat er na 8 december een verlichting komt van de regels (eerder wordt gevreesd voor aanscherping) en ook is het een interactief spektakel hetgeen betekent veel beweging en verplaatsing in de zaal. Wij willen graag uit voorzorg zowel onze bezoekers, de artiesten alsmede de vrijwilligers beschermen tegen elk risico en hebben derhalve deze beslissing moeten nemen.

Indien u kaarten heeft gekocht voor deze voorstelling kunt u contact opnemen via de mail met info@stichting-kasteelvanrhoon.nl om daarvoor een regeling te treffen. Hetzij terugbetaling of anders de kaarten laten staan tot de volgende datum. Deze kunnen we nu echter nog niet bekend maken, maar wat in het vat zit verzuurt niet.

We rekenen op ieders begrip in deze en wensen iedereen, ondanks alles, toch een mooie decembermaand, een goed uiteinde en begin van 2021, waarin we hopen een inhaalslag te kunnen maken en weer een representatief cultureel programma te kunnen aanbieden.

Masterlinks Internet Solutions 2021