Programma februari op de helling .....

Zondag 24 januari 2021

Helaas is het programma van ons "theater" en "expositieruimte" nog immer onder invloed van de lock-down maatregelen vanwege de COVID-19 pandemie. Daarom houden we een slag om de arm voor wat betreft de programmering in februari 2021.

De huidige maatregelen zijn afgekondigd t/m 9 februari en we hebben nog geen idee of dan de expositieruimte op de Klokkezolder weer geopend zal kunnen worden of niet. De vrijwilligers richten de tentoonstelling wel in, en er is pas in mei een volgende expositie, dus wellicht kunnen we wat schuiven met de datums. Het zou anders voor de Rehmann collectie de 2e keer zijn dat we deze moeten annuleren, na afgelopen juni.

Met de Andersons hebben we overleg gevoerd en voor de zekerheid de voorstelling uitgesteld tot dit najaar. Een definitieve datum is er nog niet maar er zijn een paar opties op zondagen in september. We informeren u uiteraard zo spoedig mogelijk, ook over andere aankomende evenementen.

Zie daarvoor ook de informatie in het programma en neem regelmatig een kijkje op onze website.

Masterlinks Internet Solutions 2021