• Roelof van Woerden (voorzitter)
  • Arie Fakkert (penningmeester)
  • Arjen N. Kampherbeek (secretaris)
  • Floor van der Kemp (commissaris gebouwen)
  • Liesbeth Roodbol (cultureel programma)
  • Cora Nauta

Vrijwilligersvacatures

Op dit moment zijn er twee commissies die versterking zoeken.

Commissie PR & Communicatie
De commissie verzorgt de PR en communicatie rondom het culturele programma. Het doel is om de zichtbaarheid en van de Stichting te vergroten en bekendheid te geven aan de activiteiten die de diverse commissies organiseren. De werkzaamheden bestaan o.a. uit contact met de media onderhouden, schrijven van persberichten, plaatsen van nieuwsberichten op social media, bijhouden van de website, verzorgen van drukwerk, samenstellen van het programmaboekje en opstellen van nieuwsbrieven en je werkt nauw samen met de diverse commissies bij de invulling van communicatiemiddelen en krijgt de kans om je ideeën te ontwikkelen en te realiseren in de praktijk.

Commissie KinderKasteel
De leden van de commissie KinderKasteel stellen het programma samen voor de allerkleinsten. De werkzaamheden bestaan o.a. uit contact leggen en afspraken maken met de artiesten die de voorstellingen verzorgen, het verspreiden van PR materiaal in de vorm van een kleurplaat die voor elke voorstelling wordt ontwikkeld, het voorbereiden van de voorstelling in het Kasteel op de dag van de voorstelling (ruimte inrichten), ontvangen van de artiest(en) en de bezoekers. Kort verslagje en foto’s aanleveren bij de PR en Communicatiecommissie na afloop van de voorstelling zodat dit gedeeld kan worden met de media en op social media.

Belangstelling of meer weten? Stuur dan een mailtje naar info@stichting-kasteelvanrhoon.nl.

Commissies

Masterlinks Internet Solutions 2018