• Roelof van Woerden (voorzitter)
  • Arie Fakkert (penningmeester)
  • Arjen N. Kampherbeek (secretaris)
  • Floor van der Kemp (commissaris gebouwen)
  • Liesbeth Roodbol (cultureel programma)
  • Cora Nauta

Vrijwilligersvacatures

Op dit moment zijn er drie commissies die versterking zoeken.

Commissie PR & Communicatie: vrijwilliger Social Media
De commissie verzorgt de PR en communicatie rondom het culturele programma. Het doel is om de zichtbaarheid en van de Stichting te vergroten en bekendheid te geven aan de activiteiten die de diverse commissies organiseren. De werkzaamheden van de commissie bestaan o.a. uit contact met de media onderhouden, schrijven van persberichten, plaatsen van nieuwsberichten op social media, bijhouden van de website, verzorgen van drukwerk, samenstellen van het programmaboekje en opstellen van nieuwsbrieven.

Als Social Media vrijwilliger ben jij verantwoordelijk van het toevoegen en het onder de aandacht brengen van concerten, exposities, voorstellingen en evenementen die de Stichting organiseert. Je werkt nauw samen met de diverse commissies bij de invulling van Instagram en Facebook en krijgt de kans om je ideeën te ontwikkelen en te realiseren in de praktijk.

Commissie Evenementen
Houd jij van plannen en het organiseren van evenementen? Weet jij activiteiten tot in de puntjes te regelen? Dan kom jij zeker goed uit de verf als vrijwilliger voor de commissie Evenementen. Er zijn heel wat plekken waar jij als vrijwilliger aan de slag zou kunnen want iedere organisatie heeft handige regelneven en -nichten nodig. Eén ding is zeker, met dit vrijwilligerswerk ontmoet je veel mensen. Want iets organiseren doe je niet alleen maar samen. Wil je meer weten over de evenementen die door de Stichting georganiseerd worden?
We informeren je graag!

Commissie Onderhoud Kasteel
Stichting Kasteel van Rhoon werd in het leven geroepen om het kasteel in 1971 aan te kopen en te restaureren om de rijke historie te bewaren. Vandaag de dag heeft de Stichting - naast het bieden van een cultureel programma - als doel het onderhoud van het kasteel te waarborgen. Ben jij een echte vakman of -vrouw, meld je dan aan als vrijwilliger en ondersteun bij het uitwerken en/ of uitvoeren van de diverse onderhoudswerkzaamheden.

Belangstelling of meer weten? Stuur dan een mailtje naar info@stichting-kasteelvanrhoon.nl.

Commissies

Masterlinks Internet Solutions 2019