Help mee

Sponsors gezocht
Door de coronacrisis is de Stichting gedwongen haar plannen voor de komende jaren drastisch te herzien. De sterk verminderde huurinkomsten maken het noodzakelijk de bakens te verzetten, waarbij het behoud van het Kasteel steeds centraal staat. Het verkrijgen van subsidies en sponsors voor het onderhoud en voor de realisatie van bijzondere evenementen en festivals wordt steeds belangrijker.

Vrienden van het kasteel
Vrienden zijn belangrijk. Ook voor het Kasteel van Rhoon. Wordt lid van de bedrijfsvrienden van het Kasteel van Rhoon en help ons zo mee het kasteel te onderhouden en voort te laten bestaan. Je krijgt met de bedrijfsvrienden de mogelijkheid om contacten te leggen en activiteiten bij te wonen, allemaal in de sfeervolle omgeving van het kasteel.

Vrijwilligers gezocht
Er zijn verschillende manieren om als vrijwilliger bij de Stichting kasteel van Rhoon te helpen. Vertel bezoekers als rondleider een geweldig verhaal tijdens hun kasteelbezoek. Ontvang gasten of werk met een groepje vrijwilligers aan de organisatie van een kindervoorstelling of werk mee aan het beschermen van de kunstcollectie. Hieronder leest u meer over de verschillende vrijwilligersfuncties.

Ja, ik word vrijwilliger!

Bezoek het kasteel
Door een bezoek te brengen aan het kasteel en één van onze evenementen, door uw huwelijk hier te laten inzegenen, uw bedrijfsfeest te vieren werkt u mee aan de instandhouding van kasteel, de kunstcollectie en het culturele programma.