Vrijwilligers gevraagd

Woensdag 1 mei 2019

Kom jij ons vrijwilligersteam versterken?
Stichting Kasteel van Rhoon is op zoek naar vrijwilligers. Naast het onderhouden van het Kasteel heeft de Stichting als doel de inwoners van Rhoon en omstreken een uitgebreid cultureel programma aan te bieden in de sfeervolle ambiance van Het Kasteel. Dit culturele programma bestaat uit concerten, festivals, rondleidingen, exposities, kleinkunstvoorstellingen, lezingen en voorstellingen en activiteiten voor kinderen. Het culturele programma wordt samengesteld en uitgevoerd door een team van ruim veertig vrijwilligers. Lijkt het je leuk om deel van dit team uit te maken, laat het ons weten!

Op dit moment zijn er meerdere commissies die versterking zoeken. Zeker de "grote" evenementen die deze zomer georganiseerd worden vragen veel helpende handen. Denk bijvoorbeeld aan De Dag van het Kasteel (Tweede Pinksterdag), voor Muziek op Rhoon (eind juni) en de Open Monumentendag (14 & 15 september). Zowel bij opbouw/inrichting, tijdens het evenement zelf of bij de afbouw en het opruimen.

Maar ook bij andere evenementen is alle hulp welkom, want vrijwilligers hebben we nooit genoeg en het is een nuttige maar vooral ook gezellige vrijetijdsbesteding binnen de verschillende werkgroepen!

Belangstelling of meer weten? Stuur dan een mailtje naar info@stichting-kasteelvanrhoon.nl

Masterlinks Internet Solutions 2019